Niestety, zdarza się sytuacja, w której musimy oddać nasze urządzenie marki Apple do naprawy. Często zdarza się, że awarie zdarzają się nie z naszej winy, natomiast upuszczenie telefonu i rozbicie szybki to już nasza nieroztropność. Na każdej większej ulicy można znaleźć punkty zajmujące się naprawą telefonów komórkowych oraz innego sprzętu elektronicznego. Niestety, nie zawsze pracują tam osoby kompetentne, które znają się na produktach Apple. Na drugim biegunie są profesjonalne i licencjonowane salony Apple, gdzie można oddać swoje urządzenie. Dlaczego akurat to idealne miejsce do naprawy? Aby się o tym przekonać, zachęcamy do przeczytania naszego tekstu.
Ogromny zakres usług
Licencjonowane salony Apple to miejsca, które oferują ogromną ilość usług. Na pewno nie można ich wszystkich znaleźć w zwykłych salonach. Pomijamy kwestię profesjonalizmu, natomiast w licencjonowanych sklepach pracują osoby, które są dokładnie przeszkolone i mają świadomość sprzętu, który do nich trafia. Apple też dba o to, aby takie miejsca były wyposażone w pracowników ciągle szkolonych. Musza oni wiedzieć co zrobić w sytuacji, w której przychodzi do nich klient z daną awarią. Salony Apple mają być najwyższą jakością świadczonych usług, indywidualnym podejściem do niego, jak również pełnym profesjonalizmem.
Przeprowadzenie naprawy w szybkim tempie
Jako, że w licencjonowanych salonach Apple’a pracują osoby, które znają się na swoim fachu, to wiedzą jak przeprowadzić naprawę oraz potrafią zrobić to bardzo szybko. Jasne, zdarza się, że czasem jest większe obłożenie awarii i trzeba poczekać chwilę dłużej, natomiast jest to 100% gwarancji, że zostanie ona przeprowadzona tak szybko, jak tylko jest to możliwe. Wszystko zaczyna się od fachowości pracowników mających wiedzę, ale istotne są też chęci oraz świadomość zapotrzebowania na sprzęt klienta. Nie po to decyduje się na jego zakup, żeby długo na niego czekać.
Dodatkowe usług również mają znaczenie
Serwisy Apple są swego rodzaju gwarantem profesjonalizmu, ale nie tylko to jest najistotniejsze. To mają być miejsca, które realizują dodatkowe usługi, które sprawiają, że ludzie chętnie je odwiedzają. I tak dla przykładu usługa door-to-door polegająca na odbiorze towaru od klienta może być takim wabikiem. Pandemia koronawirusa sprawiła, że czasem niechętnie wychodzimy z domu i obawiamy się o swoje zdrowie. Dlatego w ramach usługi kurier odbierze dany sprzęt, a co najważniejsze, zostanie ona wykonana za darmo! Klient musi jedynie wcześniej wypełnić formularz, w którym znajdą się podstawowe informacje oraz opis usterki.
W niektórych salonach zdarza się również, że można otrzymać sprzęt zastępczy. O ile czasem łatwo jest zastąpić iPhone’a innym urządzeniem, to jednak w przypadku pracowania na MacBooku i konieczności posiadania go każdego dnia, może być to znacząco utrudnione. Dlatego taki sprzęt będzie doskonałą opcją na czas naprawy. Klient poczuje się wyjątkowo, że salon nadal umożliwi mu korzystanie ze sprzętu Apple’a, co na pewno zostanie przez niego docenione.